Bloggdesign.

Har under natten försökt fixa till min blogg lite, men det är grymt svårt! Lyckades få in en snyggare bakgrund och ändra färg och storlek på bloggbeskrivningen. Så det är vad jag har åstakommit inatt! Damen som vi sätter in extra personal för, sover som en stock. Så att ni inte tror att jag inte gör det jag ska. ;)

Om någon vet, eller helst kan, snygga till en simpel blogg som min får ni gärna säga till! Jag är trött på alla fula desiner som finns färdiga på blogg.se.


Kom föresten på att när jag går hem har jag vart vaken i 25 timmar. Man tänker väldigt mycket på nätterna! Men nu är jag inte ens trött längre, sitter mest och väntar på att tiden ska gå. Och den går väldígt långsamt.

Lovar att virkbilder kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0