Born under a bad sign

Har precis vart ute på långpromenad med Vanja. En och en halv timme blev det! Känns skönt i hela kroppen, borde promenera mera, skönt för kropp, själ och hjärna. Snart kommer Mr Gustafo hit, med roliga tvspel hoppas jag. Fick ett playstation med mig från mor och far, så att jag skulle kunna kolla på dvd. Men nu kan jag ju spela en massa med. :)

Innan idag kom Sofia hit och gjorde pannkakor, sen tog vi en tripp ner till stan där jag köpte lite smått och gott till lägenheten. Har även tagit bort en kökslucka i köket, skåpet passar finare som hylla tycker jag. Jag har även vart spekulant på den sötaste kattunge jag någonsin sett! en brittisk korthår, så den lär vara dyr. Men så himla fin, jag blev kär. Lägger ut en bild på den!


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Johanna gillade inte mina TV-spel :(

2010-02-23 @ 00:03:10
Postat av: Emmie

åh ska du skaffa katt? =D Mysigt!

2010-02-23 @ 00:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0