Äntligen!

Jag är ett sådant tekniskt snille alltså! Lyckades installera bredbandet helt själv. Lagom nöjd nu!

Nu var det så länge sen jag skrev så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Är inflyttad och klar, det är bara lite tavlor och hyllor som ska upp. Svärföräldrarna skänkte en TV och en kaffebryggare till mig, så nu har jag allt jag behöver. ;)




 Lite virkning har jag hunnit med också. Min kusin Tilda fick en virkad sköldpadda av mig i födelsedagspresent. Det är första gången jag virkat något efter mönster. Mönstret är taget från Virka amigurumi av Mia Bengtsson.





Det blir mycket bilder i det här inlägget, men så fick dte bli! Gjorde ett fodral till Sofias mp3 här om dagen också.




Nu ska det städas sen ska det bli plugg med klasskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0