Akvarell & livsplanering.



Roade mig med färg och penslar ikväll. Det var länge sen, ska nog köpa nya större målardukar så att jag kan börja igen. Dom här små blir jag klar med for snabbt. Jag är inte den som kan hålla på med en tavla flera timmar. Utan jag kör mer på att få ut den bilden jag har i huvudet så snabbt som möjligt samtidigt som jag försöker tränga bort att målning inte är min starka sida. Huvudsaken är ändå inte att det blir en perfekt bild, utan att det känns bra när man gör det. Och det tycker jag verkligen att det gör.

Har även hittat ett program på universitetet som jag känner passar mig perfekt! Varför har jag aldrig tänkt på det innan? Jag har en formåga att bara tänka på de yrken som jag vet finns, och kanske skulle kunna passa. Men det här är verkligen mig, varenda delkurs! Så, jag hoppas jag kommer in... Den 15 mars söker jag det hälsovetenskapliga programmet på linnéuniversitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0