jag är en blåval och jag ska ta dig härifrån, från din öde ö. från dina papper och pennor, du är en förlorare.

Som några säkert märkt bloggar jag inte så mycket just nu. Det är för mycket på gång i min hjärna. Skriver en del för hand i stället. Och tecknar. Och virkar. Och idag har jag till och med stickat. Allt för att hålla borta tankar.

Imorgon är det visst julafton igen. Tiden springer iväg. Jag jobbar hela helgen, och det känns rätt skönt på något konstigt sätt. Får iallafall vara med sambo och familj i morgon på dagen, till klockan 15 då jag går över vägen från mamma och pappa till jobbet. Klockan 15 dagen efter slutar jag och går över till föräldrarna igen för en minijul. Vid 8 på morgonen går jag tillbaka till jobbet och stannar till 8 morgonen efter. Två 24 timmars pass på tre dagar alltså.

Nej, nu börjar jag svamla. Har inget vettigt och säga så det är bäst jag behåller det för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0