tro och tvivel

Har äntligen fått träffa mina kära vänner igen! De har vart på tågluff i en månad nu, så det var inte helt fel att umgås igen allihopa. Först sågs vi hos Emmie och hade deeptalk om livet och kärleken, typ. Efter det packade vi kaffe, kakor och frukt och gick ner till vattnet och hade picknick. Sommarens sista? Sen drog vi upp igen och jag fick se på roliga Europabilder. Hade gärna vart med ute i vida världen, men ekonomin tvingade mig att vara hemma. Men så är det, det får bli en annan gång. :) Tack för födelsedagspresenterna, darlings!

Kanonfina örhängen och sötaste väskan!


Och vad hände igår? Jo, först sista nollningen, massa lekar och bus, sen gick vi runt på stan med ögonbindlar där vi stannade på olika ställen och fick göra bort oss. Sen smet jag tidigare, så jag missade det slutliga testet för att gå från nolla till etta. Men jag tror jag klarar mig rätt bra, ändå faktiskt! Blir det för mycket intryck på en gång blir jag väldigt trött, och med tröttheten kommer ofta ångesten. Så nu ska jag verkligen försöka fokusera på kroppen så att jag inte hamnar i depressionsträsket igen. Never more! När jag smitit hem la jag mig i soffan, helt slut. Kunde inte somna men kunde inte heller vara vaken. Sen gjorde jag mig i ordning för finsittningen på corehouse. Blev väldigt enkelt, svart linneklänning, svarta strumpbyxor, svarta skor, blommig kofta och blommiga örhängen.
Mötte upp Johanna på stationen sen gick vi till kåren. Sen blev det spex och kräftor i ett par timmar. Även en del sånger sjugna. Sen drog vi på mellanfest på norrgård där vi spelade spel, sjöng och hade det väldigt kul! Sen ville Johanna ta sig hem så då bestämmde jag att det var dax för mig med. Valde inte de bästa skorna så nu är de fulla med blåsor. Aj. Så jag ringde Gustaf som hämtade mig på cykel. Gull! När jag la mig i sängen somnade jag som en stock. Skönt!

Imorgon börjar allvaret. Första riktiga skoldagen. Det blir väl mest introduktion iof, men det ska bli kul! Är lite orolig för kemin som vi börjar med (800 sidor tjock kemibok på engelska). Men ändå känner jag mig peppad! Det här är något jag verkligen vill.


Knuff ska vara med. Överallt, hela tiden!


Snusmumrikarna. Jag fastnade INTE på bild den kvällen, men jag bjuder på den här. ;)


Nya klasskompisen Olivia. :)


Mellanfest på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0