shake that disease

Jahaja. Då var jag 20 år fyllda. Tiden går så jäkla snabbt! Hänger inte med riktigt. Födelsedagen började med att Gustaf gjorde frukost till mig med tända ljus och paket. Sen tog vi en snabbröj i lägenheten (Knuff älskar blomjord) och efter det tog vi en sväng till stan. Gick till systemet såklart, och behövde inte ens visa leg. Taskig! Nu sitter jag och dricker favorit saften appear, och väntar på besök. Syster och Johanna kommer. Jag och Johanna ska baka tårta och sen blir det nog chill på uteservering.




Måendemässigt är det fortfarande inte speciellt bra, men jag kämpar på. Försöker vara som vanligt, göra det jag brukar, men det gör mig helt slut. Allt kräver så mycket mera kraft. Har haft på 12timmars pass på jobbet i rad nu och det sög verkligen musten ur mig. Jag tappade saker i golvet, snurrade till det och har inte orkat göra mer än precis det jag behöver. Nu har jag en ledig helg, och det är välbehövligt.


Ibland är världen bara så orättvist. Varför just du? Det är så förbannat orättvist att sånt här ska hända fina människor. Du är bara ett barn. Du är stark och jag vet att du klarar det här, och även om jag inte finns bredvid dig tänker jag på dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0