Nollning hela veckan

Då har jag blivit student! Började igår med upprop och rundvandring på stan. Grymt snygga orangea band har vi fått som vi måste ha i pannan hela veckan, om inte längre! På kvällen var vi på Lindö och lekte massa fula lekar, drack lite alkohol och sen begav vi oss till studentpuben. Sjukt mycket intryck, ljud och människor, vilket min hjärna inte riktigt klarade av. Så det böev en tidig kväll för mig!

Idag har vi köpt biljetter till Garden Partyt på imorgon. Kommer bli kul! På dagen ska vi på en studieförberedande föreläsning i Kalmarsalen, sen hem och fixa till oss. Efter det ska vi mötas igen, handla tacomat och sen ska vi till mig och käka och förförfesta. Sen drar vi oss till Norrgård (skolan) och förfestar lite till med andra studenter som inte är med på själva sittningen. Sen vid 10-tiden drar vi till Sveaplan och Garden Party! Kommer bli en lång med säkert rolig dag!


Jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0