Lilla ego har rymt

Usch, jag har verkligen varit skitdålig på att skriva nu. Såg att det nästan var en månad sen... Och vad har hänt? Jobb, jobb, jobb. Har verkligen jobbar 100% +++. Men pengarna behövs, så det är värt det. Blir ett par tuffa jobbveckor till, sedan börjar skolan. Vet inte om jag skrivit det, tror inte det, men jag kom in  på hälsovetenskapliga programmet på universitetet i Kalmar. Har inte bestämt mig riktigt än. Orkar jag? Kan jag? Vågar jag? Jag vet inte, men jag hoppas det. Mina tvivel ligger väl i lite från i våras, då jag var tvungen att hoppa av socialpsykologin på grund av en inläggning på psyk. Har känt mig lite låg ett tag med, så det gör ju inte tvivlet mindre. Men, jag ska försöka. Skiter det sig så gör det det. Då är det bara att ta nya tag en annan gång.

Har även skaffat en kompis till Lilla vän. Min katt alltså. :) För ett par veckor sen flyttade kattungen Knuff in hos mig och Lilla vän. Och numera är jag också halvsambo. Gustaf har flyttat sin dator hit, och är här mer än hemma. Så snart så.

Det blev även en sväng till arvikafestivalen. Hur bra som helst. Nöjd att jag åkte, hittade ett par nya favoriter, bland annat vnv nation och nitzer ebb.


Nu ska jag försöka uppdatera lite oftare!



Knuff




Lilla vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0