Vuxenpoäng i tusen.

Jajamensan, idag har jag vart vuxen hela dagen. Började dagen med att gå upp klockan åtta, kokade gröt till mig och pappa som kom runt 9. När vi ätit och drukit kaffe hjälpte han mig att deklarera. (vuxenpoäng 1). Efter det installerade vi mitt trådlösa netverk och kopplade min webradiomaskin som jag har (vuxenpoäng 2). När vi gjort det klar har vi börjat på projekt laga-min-sönder-hoppade-soffa. (vuxenpoäng 3). Har även satt upp en spegel, köpt en sladd, jobbat och kört bil (vuxenpoäng 4,5,6..).

Imorgonbitti ska jag upp och jobba tidigttidgt så nu ska jag försöka få mig en blund. Hämtade en del bilder hos mamma och pappa idag. Så jag bjuder på en otroligt vacker bild från en picknick vi hade på tiden jag var rödhårig. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0