Uttråkad.

Har vart en väldigt slapp dag idag. Sov länge, gick upp, somnade igen, tagit ut min irritation på Gustaf, sett på House, promenaret, slappat... Det var något trevligare igår. Först var jag i Läckeby hos mamma och pappa och träffade grannarna där, åt god mat och pratade strunt. Sen åkte jag hem och efter det gick jag upp till Emmie där vi spelade spel och drack vin. Mycket mysigt.


Jag är så fruktansvärt uttråkad nu förtiden. Ingenting är roligt men jag försöker göra så mycket som möjligt ändå. Tror depressionen sitter i fortfarande, men den visar sig såhär i stället. Ingen lust alls med någonting, och det är frustrerande. Jag klarade inte ens av ett träningspass igår, min kropp var för tung. Ska göra ett nytt försök med afro imorgon tror jag. Måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0