Två vanliga dagar.

Har hoppat av skolan nu, officiellt. Det är en tuff kurs, och jag känner att jag missat för mycket under de här två veckorna. Egentligen hade jag nog fixat det, men jag orkar inte. Jag måste bli bättre först, inte hoppa in i all stress så fort det börjar bli lite bättre. Ska istället försöka göra så många bra-saker som möjligt och börja jobba lite igen. Jag vill kunna njuta av våren som alla andra just nu, och för att kunna det behöver jag vila, vila, vila och samla på positiva saker. Ska börja skriva upp bra saker jag gjort under dagen, även om det bara är små saker, som idag till exempel.

Tre bra saker jag gjort idag:
- Kom iväg till trädet trots att jag helst hade stannat i sängen.
- Berättat för Gustaf hur mycket jag älskar honom.
- Tagit en långdusch med scrub och inpackning.

Igår var jag på media markt och köpte en micro (äntligen), så nu har jag micrat massa rester och ätit. Går lite snabbare än att värma det i ugnen, även om det inte är jättegott. Kommer underlätta lite i livet iallafall. Var även på IKEA och köpte massa småsaker. en spegel till hallen, uppläggningsfat, slickpot, tårtspade, tvålpump, sopborste och en förlängningssladd. Bara bra att ha saker!
Var även på sopplunch hos mamma och pappa, mycket mysigt. Tog eb promenad med lillasyster också, och snodde med mig lute tidningar hem så att jag har något att pyssla med på dagarna. På kvällen kom Gustaf och vi käkade pizza och kollade på film. Vi gick och la oss redan vid nio och somnade som två stockar. Sen sov vi i nästan tolv timmar. Gutt var det. Sen har jag vart med honom ända tills han gick för en stund sen.

Nu ska jag titta på House och gå och lägga mig. Imorgon blir det DBTgrupp och sen träffa Gustaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0