Pysseldag.

Har vart hos mormor hela dagen och bara tagit det lugnt, pysslat och ätit god mat. Jag gjorde först en skål av snöre och tapetklister kring en ballong som jag sen  tog ut luften ur. Kanonfin men väldigt ostabil. Har också broderat på en liten väska/påse som jag inte riktigt vet vad jag ska ha till då det inte är något handtag på, och den är lite liten. Så nu har jag sygrejer i den.



Fick med mig lite pyssel hem också, ett gipsägg som mormor gjort som jag tänkte pynta, ett redan fördigpyntat ägg, en bit linnetyg att brodera på, grovt garn och en stor målarduk. Så nu har jag lite att pyssla med om dagarna.

Ida, träffade din pappa på maxi idag! Jättesöt. :)

Kommentarer
Postat av: Gustaf

den pappa, lyften och lite liten ? :)



<3

2010-04-19 @ 22:19:16
Postat av: ida

Bra på att stava du^^ Så trevligt att du träffade min far. Jag skulle vilja träffa dig!

2010-04-20 @ 10:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0