Påväg mot nikotionfrihet.

Har bestämt mig nu. Ska sluta snusa på riktigt nu. På två dagar har jag bara snusat en snus och det är jag väldigt nöjd med. Jag har bunkrat upp med onico och nikotintuggumi, men behöver bara två, tre tuggumi om dagen. Så jag tror detta kommer att gå galant! Dom nikotin/tobaksfria snusen är faktiskt inte så tokiga, inte de jag har nu med smak av pepparmint iallafall. De är som godis. ^^

Full med konstig oro i kroppen idag. Känner mig avskärmad, som om jag vore bakom en hinna. Trodde de problemen skulle försvinna med risperdalen, men inte tydligen. Till och med på jobbet såg de att det inte var som det skulle. Men jag skrattar bort det. Som vanligt. Nu ska jag promenara bort oron och sen titta på fuskbyggarna.

Kommentarer
Postat av: ida

DU ÄR BÄST!!

2010-04-23 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0