Torsdag, hos E.

Sitter hos E med hennes sötiga hundar och virkar. Dom är överallt hela tiden! Efter som vi är rutinerade i dbt ska vi hålla i en mindfullnessövning i gruppen nästa gång. Det var meningen att vi skulle planera den idag, men det går inget vidare. Vi funderar på djungeltelegrafen. Vi tycker att de i gruppen borde få skratta av sig lite. :)

Är klar med min docka nu, lite läskiga ögon annars är jag nöjd. Har virkat en liten prinsesstårta med. Ska göra ett helt kakfat hade jag tänkt. Massa fina cupcakes!

Nu ska jag och E käka köttbullar, lyxmiddag som vanligt. ^^

Laddar förmodligen upp bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: G

Det var jag som sa att den hade läskiga ögon...

2009-11-19 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0