Söndag.

Oerhört slapp dag idag måste jag säga. Har bara spelat heroes med Gustaf idag. Eller, vi lyckades komma iväg till Friskis där jag mötte Erna, Matilda och Maja. Så ett medelpass har jag klarat av med. Lite nöjd då förkylningen tagit bort min aptit helt och jag inte blev yr förens efter sista låten. Nu sitter jag hos Gustaf, sover här i natt och sen blir det drillträning imorgon.
Har nog bestämt mig helt för att jag ska göra solo nu. Så imorgon blir det första träningen utan Ida. Kommer kännas jättekonstigt. Vi har trots allt gjort duett i 4 år tillsammans.

Hoppas mitt garn kommer imorgon! Då blir det ännu fler bakelser och fina dockor.

Nu ska jag gå och pussa lite på min man.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0