Söndag.

Har vart en riktigt seg dag idag. Huvudvärk och illamående. Och galet trött trots att jag sov ungefär tio timmar inatt. På stilnoct ioförsig, men brukar inte bli så här risig efter sånna.

Har bara tagit det lugnt idag, fixat med mattan jag lovat att virka till mamma och målat en tavla. Lite bilder ser ni i det tidigare inlägget. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förmodligen se lite på tv och pyssla med något eftersom inte G kunde komma hit på grund av bussarna. Tråkigt. Vi får ses imorgon när han slutat jobba helt enkelt.

Jag har knappt jobbat någonting på en vecka nu. Så typiskt bemmaningen. antingen får man varje dag inbokad eller absolut ingenting. Och pricken över i:et är att jag glömde fylla i mina lönepapper den här månaden så jag får ingen lön förens nästa månad. Kanon!

Har föressten sökt två lägenheter idag. Hoppashoppashoppas. Snart kanske jag blir sambo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0