Lördag.

Har gjort klart två dockor nu, och min prinsessbakelse. Har fotat dom nu och tänkte lägga upp dom här. Dockorna är lite smått skeva då jag gjort dom på fri hand, inga mönster alls. Tråkigt garn också, för det är den enda jag har just nu. Har beställt från en sida på internet, förmodligen har dom kommit idag, annars på måndag. Det ser jag fram emot!

Idag är mitt projekt att virka klart mattan mamma bad om. Gör den med dubbelt, tjockt bomullsgarn så det går ganska snabbt. Är bara lite segt att virka runtrunt. :)



Här är den första jag gjorde. efter att jag gjort om ögonen ser hon fortfarande lite läskig ut.




Sen blev det en prinsessbakelse! Tänkte göra ett helt kakfat så fort mitt garn har kommit. :)


den här blev jag klar med igår, ganska nöjd med den faktiskt. Men nästa docka jag gör kommer att bli ännu finare! Det är roligt att se att man blir bättre ju fler man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0