Onsdag.

Idag har jag jobbat, fytusan, det hände saker hela tiden. Lagom slut i huvudet nu. Vi har även bestämt hur nyår ser ut nu. Först en sväng till Gustaf (eftersom klt är bajsapa), sen buss till ljungbyholm och Matilda och senare blir det palace. Så det kan nog bli trevligt. :)

Tror inte riktigt på det där med nyårslöften, de brukar inte hållas mer i någon vecka. Men iallafall, tänkte försöka mig på en. Måste börja hålla ordning i mitt liv. Så jag tänkte köpe en almenacka och skriva ner allt i. Speciellt sånt som man borde göra men aldrig gör. Och sedan verkligen göra det jag planerat den dagen. Tror min hjärna skulle må bra av att inte behöva hålla ordning på allt hela tiden. Och om det är lite tommare i hjärnan skulle jag förhoppningsvis må bättre pysiskt också.

Nu är jag hos Gustaf, och försöker skriva medan han dammsuger under och runt mig. Sen blir det nog lite spel, kaffe och bara en lugn och skön kväll. Sen tidigt hem, tänkte göra klart mina cupcakes till mamma. Bara en kvar att virka och tre att dekorera.

Min granne tog med mina blombroscher som jag sytt, och än så länge har jag sålt för 200kr. Har ett par beställningar hemma på fler som jag måste göra klart så småningom. Något att skriva upp i almenackan kanske?

Kommentarer
Postat av: GustaF

Det heter almanacka btw =)

men låter som en bra ide <3

2009-12-30 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0