Någon slags dag.

Hár inte skrivit på ett tag nu, var på kalas i lördags, bakis efter att sväfar bjöd mig på för mycket champange och päronkonjak, stan och virkmani på söndag och idag har jag jobbat mellan 8 och 20. Imorgon och på torsdag är det också tolvtimmarspass och på fredag en vanlig dagtur. Skönt att jag bara är på fyrklövern iallafall!

Har även fått tider fram till nyår, skönt att ha lite planerat! Får min hjärna att fungera bättre. Fick även jobba julafton, lite extra pengar där.


Har virkat klart dockan nu, har bestämt mig att min granne ska få den. Hon är 6 och älskar rosa, så det blir perfekt! Har även börjat på mina cupcakes nu. Lägger upp bilder när jag har tillgång till den andra datorn. Jag är nöjd måste jag erkänna.

Och Ida, jag är pepp för Norge!

Kommentarer
Postat av: Erna

Vi måste ses och planera Norge snarast! Allesammans.

2009-12-10 @ 11:27:00
Postat av: Anonym

det är bäst för er det! ;D

2009-12-10 @ 15:52:49
Postat av: amanda häärrysson

åå om jag var din granne fortfarande, skulle jag ha fått dockan då? =)) Sjukt fina grejer, inte visste jag att du hade en sådan talang för handarbete. meeen jag antar att du har ärvt det från Käti Spagäti.. hör av dig till mig nån dag? så kan du lära mig virka, haha :)



Puss!

2009-12-13 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0