Måndag.

Nu har jag inte skrivit på typ en vecka och jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Har strulat med bemanningen som vanligt. Dom ringde som vanligt och frågade om jag ville jobba som personlig assistent hos en kille med mrsa. Sist jag var där blev jag utslängd på grund av min piercing och jag var inte sugen på det igen. Så jag frågade igen om vad som egentligen gäller med piercing och smitta. Då började han läsa i det nya dokumentet någon läkare skrivit och så började han snacka om eksem. Så då fick jag ringa till kommunhälsan eftersom min hud är kass och dom sa direkt att jag inte skulle vara och jobba där. Konstigt att de inte kollar upp sånt innan. Nu slipper jag det iallafall.

Jag fick en jävla surprise igår när jag upptäkte att jag inte drömt att Ida hade skickat ett sms och frågat om va kunde åka pulka. Så igår blev det en väldigt mysig promenad i termobyxor och sen tittade vi på pippi. Bästa dagen på länge, Idde!

Var hos mormor hela hennes födelsedag i torsdags, pysslade och lagade födelsedagsmat. Hon blev lagom chockad av micron hon fick. Fast gladas blev hon nog av Miss Li skivorna hon fick av mig, vi dansade nästan hela dagen. :)

Nu tittar jag på Donnie Darko och ska försöka bli klar med sjalen till mormor. Mamma är dålig så jag ska hjälpa till lite med julstäd tänkte jag. Har redan dammsugit hela huset. Och snart kommer Gustaf, då ska vi baka julgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0