Måndag.

Fick ett sms av Emmie precis när jag hade vaknat, så jag plockade upp henne och vi tog en tur till stan. Mycket trevligt må jag säga! Så idag hittade jag en stor, blommig tröja, en svart kjol, ett par strumpbyxor med gludiga detaljer som jag tänkte ha till nyårsklänningen jag köpte igår. En grå basker och vanliga tights blev också inköpta. Men mest nöjd är jag över stunden med Emmie. Vi träffas för sällan!

Satt och pysslade igår och det blev ett par saker färdiga.



En nyckelring till mamma. Mycket pilligt eftersom garnet var så väldigt tunt. Resultatet blev bra ändå, tycker jag.



En päronglass med strössel, tack!



Och trondylompen blev färdig! Ganska sne och konstigt, men charmig är han! Gustaf, den är fortfarande till dig, men eftersom jag aldrig lär mig vad figuren heter heter han nu mera trondylomp. ;) Nästan rätt, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0