Long ago.

Kom på att jag inte skrivit på jättelänge. Vet inte riktigt vad jag gjort. Det har liksom bara fallit bort.

Tog influensasprutan igår, fyfan vad ont det gör i hela kroppen. Höll på att svimma innan, måste ju bero på den. Och bara för att jag tog sprutan jobbar jag varje dag hela veckan. Får hoppas på att jag inte blir sämre.

Ska till läkaren på trädet imorgon, efter gruppen. Har ingen aning om vad hon kommer att säga. Hoppas iallafall att hon skickar en remiss så att jag får kolla upp min hjärna ordentligt. Min terapeut har lovat att följa med, det känns skönt för jag glömmer alltid att nämna massa viktiga saker.

Har virkat en massa med, men allt är halvklart. Känns inte så kul att titta på dockor utan huvud så jag lägger upp bilder så fort dom är klara!

Tur att Erna och jag ska ta sällskap till bemanningen på torsdag, annars hade jag säkert glömt skriva under mitt lönepapper den här månaden med och blivit utan lön två månader i rad. ^^ Förhoppningsvis blir det träning också! Har blivit dålig på att ta tag i det nu förtiden, blir inte av när jag inte är i stan lika ofta. Får planera in dagar jag kan träna och hålla tummarna för att bemanningen inte ringer och vill att jag ska jobba just då! Dom brukar ju lyckas pricka in det.


Kommentarer
Postat av: Erna

På torsdag då jävlar ska vi pumpa muskler, ta gärna med skivan då och så det vore fint om du kunde skicka bilden på mig och mannen (mittfö[email protected]) ^^

2009-12-01 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0