En vanlig måndag.

Kalaset igår var trevligt. Mycket mat och trevliga människor. Och Gustafs farmor, som vi var hos, hade nog världens finaste hus. Trivdes direkt när jag klev in genom dörren. Hoppas hon var allvarlig när hon sa att vi skulle få ärva det. Jag skulle flytta in direkt! Jag har ingenting emot ett mysigt hus med utsikt mot havet även om det ligger i pataholm. Ett hem i precis min stil!

(Om någon läser barometern är det jag i hörnet på den största bilden från marknaden i Pataholm.. haha!)


Sov hos Gustaf sen inatt, när vi vaknade framåt halv tolv käkade vi frukost och tog oss in till stan. Köpte en dvd med depeche mode till min farbror, en julklapp till Sofia som jag inte tänker skriva här och garn till en halsduk till Sofia och till en sjal till mormor som jag börjat på nu. Den blir mörkt blågrå, stora maskor och jättegosig. Hoppas hon blir glad för det. Som vanligt ommer bilder när jag är klar... :)

Och självklart, Amanda, hade du fått dockan om du fortfarande var min granne!

Bemanningen slutar aldrig förvåna mig måste jag säga. Idag ringde dom kvart över två och frågade om jag kunde jobba idag. Och gissa när passet började? Jo, kvart över två. Hur tänker dom? Jag fick henne att förstå att det inte funkade och att dom fick försöka hitta någon annan och ringa mig om det inte gick. Och inte har dom ringt än... Skönt att jag slapp stressa mig dit!



Erna, hör av dig om planeringsdag! Jag har mycket ledig tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0